Tuesday, January 12

Belajar Buat Blog Sendiri



Akhirnya satu panduan membina blog telah mula berada di pasaran sejak sebulan yang lalu. Dalam e-book Rahsia Blog ini, anda diajar dari asas bagaimana untuk membuat blog, langkah demi langkah ditunjukkan untuk memudahkan anda membina blog seperti blog saya ni. (tapi pastikan selalu di update yer..:D)

Bagi saya e-book Rahsia Blog ni amat sesuai untuk mereka yang berminat untuk mempunyai blog sendiri tapi tak mampu untuk mengupah orang untuk membina blog anda. Dengan e-book Rahsia Blog ini, saya pasti anda pasti boleh membina blog sendiri dan boleh menjimatkan wang beratus-ratus ringgit, kerana harga e-book ini cuma RM30 sahaja. Cukup berpatutankan?

Selain itu, dalam e-book ini juga anda diberitahu bagaimana untuk menjana wang dari blog anda, paling kurang anda mampu untuk membayar kos hosting dan domain andakan setiap tahun?

Blogging ini adalah satu benda yang menarik kalau kita tahu apa yang kita ingin kongsikan. Jika berdasarkan ingin menjana duit semata-mata, saya pasti sayang anda kepada blog tersebut pasti kurang berbanding dengan blog yang berkaitan dengan minat anda.

Jadi jika anda berminat untuk mmbina blog sendiri pada harga kurang RM50, e-book ini adalah pilihan yang tepat.. :).

p.s: saya juga belajar tentang blog blogger dan wordpress menggunakan ebook ini sahaja..! ;)

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!