Monday, May 10

Menawan dan Berserikah Bibir Anda Selepas Cium Mulut?



SERING KALI kita melihat kejelitaan seorang gadis itu lebih menyerlah jika bibirnya cantik.

Perlu diingatkan, tidak ada seorang gadis yang cantik bibirnya sebelum pernah melakukan kucupan.

Pada kebiasaannya bibir seorang gadis akan lebih menarik selepas melakukan kucupan. Ini jelas jika anda perhatikan setiap bibir anak gadis bawah umur yang belum kenal erti percintaan dan permainan asmara.

Sebab itulah jika kita lihat artis atau pelakon barat dan tidak ketinggalan model-model mempunyai bentuk bibir yang menarik dan mengghairahkan apabila kita lihat. Melalui kucupan yang kerap, bibir yang bertemu bibir akan memberikan reaksi pergerakan darah yang membentuk kepada reka bentuk baru bibir.

Jika kita lihat ada gadis yang bibirnya cantik apabila disapu gincu dan menyerlah kejelitaannya ini bererti gadis itu kerap kali melakukan kucupan bibir ke bibir sesama lelaki.


Mungkin anda berkata, ini adalah formula bohong. Bibir anda cantik juga dan selalu mendapat pujian daripada lelaki. Jangan salah anggap dengan pujian itu. Seperti telah Pak Nujum perkatakan dari awal lelaki pandai memuji dan disebalik pujian itu terkandung maksud keinginan untuk memikat anda. Tidak mustahil juga jika bibir anak gadis yang tidak pernah berkucupan kelihatan cantik. Tetapi pastikan bibirnya tidak menggunakan lipstik. Biarkan kelihatan asli. Memang cantik jika kelihatan asli, kerana anak gadis yang belum pernah berkucup, bibirnya kelihatan merah jambu dan tidak sedikit pun terdapat garisan seperti lebam atau hitam pada sekeliling bibirnya. Tidak kelihatan pucat atau bibirnya seperti retak-retak.

Bibir gadis ini selalunya kelihatan licin dan seperti ada cecair yang menjadikan bibirnya tidak kelihatan kering.

Sebaliknya, untuk rnemastikan gadis yang biasa berkucup adalah mudah. Selalunya jika mereka menanggalkan pewarna lipstik yang digunakan, kelihatan bibirnya seperti lebam kehitam-hitaman. Ini membuktikan gadis ini pernah berkucupan walaupun sekali sahaja, Ini sudah boleh merubah bentuk bibir gadis itu.

Selanjutnya, bibirnya kelihatan garis-garis kasar yang mampu mencantikkan kedudukan bibirnya samada berulas limau atau lain-lain bentuk.

Adalah terlalu mudah untuk lelaki mengenali setiap gadis yang gemar melakukan kucupan. Cuba anda sentuh sedikit bibirnya. Jika dia mengelak, bermakna dia takut beberapa perkara misalnya:

a) Dia khuatir gincu bibirnya melekat di tangan anda dan sedikit mencacatkan kelicinan gincu di bibirnya.

b) Tidak terkecuali juga, mereka tidak biasa disentuh pada bibirnya. Tetapi cara dia mengelak apabila anda mahu menyentuhnya agak berlainan daripada takutkan gincu bibirnya akan pudar. Biasanya dia akan menunduk iring kepalanya dan secara tidak langsung anda terasa yang dia tidak mahu disentuh. Elakan cara ini jelas menandakan dia tidak membenarkan lelaki menyentuh bibirnya kerana dia tidak biasa dengan sentuhan.

Tetapi jika anda terlalu mudah bagi anda menyentuh bibir gadis itu gadis itu bermakna dengan sentuhan dan kucupan. Awas!! Ilmu ini telah saya turunkan kepada kaum lelaki yang rakus dengan kucupan. Anda perlu berhati-hati jangan cepat benar menyerahkan -bibir anda untuk disentuh oleh lelaki.

Di samping bibir yang monggel dagu juga memainkan peranan penting untuk memastikan si gadis masih suci lagi. Apabila anda cuba menyentuh bibir gadis itu dan cubaan anda berhasil, teruskan dengan memegang dagunya. Jika kelihatan gadis itu merelakan sahaja apa yang anda lakukan, ini bererti gadis itu sudah biasa dengan sentuhan lelaki.

Selalunya mereka tidak menolak untuk disentuh dagunya jika sudah biasa. Sebaliknya anak gadis yang tidak biasa disentuh mana-mana babagian mukanya oleh lelaki yang bukan muhrimnya maka dia cuba mempertahankan haknya dengan mengelak daripada disentuh.

Untuk mengelakkan anda daripada dikesan sebagai seorang gadis yang tiada dara lagi melalui penglihatan pada bibir, saya mempunyai petua yang perlu anda guna pakai setiap hari. Pastikan selepas waktu pagi ambil sedikit minyak kelapa dan sapukan pada bibir anda sehingga minyak itu meresap terus ke dalam bibir anda. Biarkan setengah jam sebelum anda memggunakan sebarang gincu pewarna.

Pastikan gincu pewarna tidaklah terlalu pekat dan membolehkan ianya kelihatan boleh memberangsangkan nafsu lelaki. Ini kerana jika lelaki terlalu tertarik dengan bibiranda, mereka akan cuba menggoda anda semata-mata untuk medapatkan bibir anda.

Sememangnya lelaki amat tertarik kepada bahagian-bahagian yang terdedah dalam diri anda. Awas!! Agar anda tidak kecundang dengan rayuan lelaki. Tetapi jika anda merelakan juga bererti itu adalah tanggungjawab anda yang seharusnya anda sendiri akan risikonya kelak.

sumber : dari rakan blog. sekadar berkongsi...



0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!