Wednesday, March 27

Nak Kaya Tak? Mari saya ajar... Siri 1

Untuk julung kalinya, saya dah lama tak menulis blog selama 7 bulan. Wowww! Almaklum...menjalani latihan yang memenatkan. Apa pun, saya gembira kerana anda masih lagi "ingin" atau "sudi" membaca blog saya ini.


keduanya, saya nak berikan tips bagaimana kuasa minda positif ini boleh menjadikan kita kaya. ye.. kita perlu fikirkan apa yang kita nak. Insyaallah berjaya...!

Ok...cuba lihat pepatah ini. Fikirkan.. dan tenangkan fikiran. Imagine apa yang anda nakkan. MESTI HARI-HARI TAU...! (tapi benda yang baik la.. jangan pulak korang benci kat sorang apek ni, sampai doa dia accident bila balik umah petang nanti... heheh)

“Kita tak perlu fikirkan bagaimana impian kita dapat dicapai, kita hanya perlu bayangkan, rasakan perasaan ketika itu dan ulang perkara itu setiap hari agar dapat menarik impian itu ke dalam hidup kita”
-Orang expert Ir.Ezwan-
Faham tak nie..? Saya rasa anda pun dah faham dah.. Mungkin kena banaya berangan tapi inilah yang dikatakan 'sunnatullah'- (Ehemmm... dah belajar Pend.Islam Tingkatan 3kan..? Mesti korang tak ingat ni...)

p.s: Hope so korang faham lah ya? sebabnya saya sendiri pun dah buat. Memang ia berkesan!
P.P.s: Oh ya.. lupa pula....nanti saya ceritakan latihan ap yang memenatkan tu... Nak tak?? Kalau nak, silalah comment di bawah nie...... heheh

P.S:  Nantikan kemunculan siri 2 pula ye?

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!