Tuesday, September 18

SHOPEE Bole Buat Duit Sampai RM47,448.83 Sebulan? Biar betul..


Besar kan income ni?


yang aku tahu serba sedikit..

1. Penulis utama ebook ini adalah Ariel Collections yang mana beliau memang berpengalaman dalam Shopee lebih dari 2 tahun. 

Apa yang menariknya adalah, Ariel ni masih lagi kerja makan gaji sebagai Site Engineer. Jadi, apa yang diajar dalam ebook ini adalah cara buat bisnes di Shopee secara Part Time tanpa ganggu kerja tetap dan tanpa perlu tinggal bisnes sedia ada. . 

2. Dia ni ada sediakan Senarai Template Excel yang ada siap-siap di dalamnya lebih 200 produk yang sedia untuk dropship. Ini bermakna, sesiapa yg beli ebook ini, boleh penuhkan store Shopee korang dengan produk-produk menarik tanpa perlu mengambil masa lama. Ini sudah tentu akan dapat create TRUST yang tinggi dari pembeli. . 

3. Dia ada sediakan group Support melalui Telegram yang mana Ariel sendiri yang akan manage group support ni bersama dengan Admin. Jadi, sekiranya pembeli ebook macam korang ada persoalan, boleh terus tanya di group support tersebut. . 

4. Dia akan ajar STEP BY STEP dalam ebook. Ini akan memudahkan Beginner untuk follow tanpa ada masalah. Selain itu, kita ada share jugak 7 Tips dan Trick yang kita selalu guna sepanjang running Bisnes Shopee ini. . Korang boleh dapatkan sekarang di Buat Duit Shopee Malaysia

Ada jugak ebook2 lain yang makin lama makin naik harga ni. Aku listing sekejap:

1. Ebook China Method
2. Ebook Meroket Jualan

Rajin2lah surf ya.

0 komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ketahui Bagaimana Rahsia Orang Biasa Buat Duit Automatik Hanya Dari Rumah !!

100 88 Yang Pertama Mendaftar Akan Mendapat Siri Panduan Buat Duit Secara PERCUMA!

Sila isikan nama dan email anda dibawah:

Laporan Sulit #1: "Rahsia Bodoh Teknik Side Income Buat Duit Dari Rumah Secara Automatik DiRumah!" Laporan Sulit #2: "Sistem Buat Duit RM3,260 Dalam 30 Hari Cara Senang!"
Nama:
Email Utama:

I fully respect your email privacy!